2017年6月23日金曜日


オナガ(写真はWEBから)
本日、最寄り駅に向かう途中、写真のような鳥が私の後頭部にぶつかり、というか私の頭でワンクッションつけて、交番横の木まで飛んでいきました。どこから来たの?何故に私の頭(笑)
本日は、短めに。工務店さんと請負契約完了。費用の半額を振り込み、来週中に内装工事開始です。うん〇は付かなかったけど、この鳥が何かを運んできてくれたかな☺
さて、引き続き書類作成!
This afternoon on my way to the nearest station, a bird looks like one on the photo hit my back of head and flew to the tree beside Koban.  I was like "where were you coming from and why you hit my back of head???”
Today, I signed a contract with a builder, so the interior finishing will start next week.  Now I will continue creating PL and other documents!  Hope the bird hit my back of head brings me something♡

0 件のコメント:

コメントを投稿