2021年9月23日木曜日

Attack on Titan


 HISAYO'S INN 今日の風景📚

Hello everyone!

It's cool and comfortable outside in the evening.

It’s Autumnal Equinox Day today. 

The night time has been getting longer and longer.

There are two books beside me.

I collected the whole series of Attack on Titan.

Foreshadowing is dropped throughout the story.

I didn’t know that the story continued 11 years and a half.

I am so into the story, and also like songs for anime version.

By the way, I've finished reading them all.

You are welcome here to read them, too.

It’s the best season for reading.

みなさん、こんにちは!

ここ最近、夕方は涼しくて過ごしやすいですね。

今日は秋分の日です。

だんだんと夜の時間が長くなってきました。

私の横には、読みかけの本が2冊。

そして、「進撃の巨人」を全シリーズ集めました。

物語の随所に伏線が張られています。

実は私、にわかファンなので、この作品が11年半も続いていたとは知りませんでした。

ですが、ストーリー、アニメ版の音楽共にはまってます。

ちなみに全巻読破。

皆さんも、是非読んでみてください。

読書の秋ですね。

Hisayo


0 件のコメント:

コメントを投稿